Škola Stepping Stones nalazi dom na imanju tvorca Sherlocka Holmesa

17. 04. 2014.
Dugogodišnji sudski procesi i akcije za očuvanje vile Undershaw, doma sir Athura Conana Doylea, tvorca legendarnog detektiva Sherlocka Holmesa, razrješena je ove godine nakon što je kroz dobrotvornu organizaciju DFN Foundation škola Stepping Stones otkupila imanje.

Vila Undershaw u Surreyu, Engleska, bila je dugogodišnji dom sir Doylea i mjesto gdje je napisano 13 priča o slavnom detektivu Sherlocku Holmesu i njegovom prijatelju i pomoćniku Watsonu, a sada će, nakon restauracije, postati obrazovna ustanova koja je svojim programom prilagođena djeci s posebnim potrebama.
 

Nezavisnu školu Stepping Stones, koja je otkupila ovo imanje, osnovali su 2004. godine odlučni roditelji nakon dugogodišnje neuspješne potrage za školom koja bi odgovarala potrebama njihove kćeri. Larry Sullivan i Sandy Seagrove odustali su od postojećih škola i odlučili osnovati nezavisnu instituciju koja je u početku, sa samo dva učenika, održavala programe prilagođene obrazovanju djece koja pate od hemiplegije. U narednih deset godina škola je rasla i razvila se u ustanovu koja omogućava obrazovanje djeci koja pate od različitih oblika autizma, kroničnih bolesti te djeci čije je mentalno ili emocionalno zdravlje ugroženo.

Vlasnici škole oduševljeni su samim prostorom koji pruža vila Undershaw, i sama sagrađena kako bi ogovarala zahtjevima zdravstvenog stanja supruge sir Doylea, a visoko cijene i kreativnu povijest i duh ovog imanja na kojem je osim stvaranja priča o jednom od najpoznatijih književnih likova svih vremena (najpoznatija od kojih je Baskervilski pas) sir Doyle zabavljao i velika imena britanske književne i kazališne scene onoga doba. Među onima koji su boravili u vili Undershaw bili su i JM Barrie (tvorac Petra Pana), Bram Stoker (pisac kultnog romana Drakula) i George Bernard Shaw.

Škola Stepping Stones planira u potpunosti uklopiti kreativnu povijest ovog imanja u svoj program i njezini vlasnici smatraju da će, nakon restauracije, ono postati poticajna i pozitivna okolina u kojoj će polaznici moći nastaviti svoj razvoj i obrazovanje.